wtorek, 23 czerwca 2015

Szybkie babeczki "Nutella". 








Uwaga, przepis dla wszystkich łasuchów takich jak ja. Znalazłam go przypadkiem, kiedy szukałam czegoś słodkiego w domu i ze zgrozą stwierdziłam, że nie mam NIC. To był dzień leniucha więc o wyjściu z domu nie było mowy, miałam do dyspozycji tylko kilka składników które miałam akurat obok. Jednym z nich była właśnie Nutella i dlatego postawiłam na szybkie babeczki :) ps: prażone i solone migdały nie znalazły się tam tylko przypadkiem, świetnie pasowały i smakowały. 







  • Potrzebne:
-2 łyżki mąki
-1 łyżka cukru
-2 jajka
-2 łyżki mleka
-1,5 łyżki oleju
-2 pełne łyżki Nutelli
-1/4 łyżeczki proszku do pieczenia

  • Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki dodajemy do misy i trzepaczką łączymy do uzyskania gładkiej masy. Przelewamy do foremek i pieczemy przez 20 minut w 180 st C.


Bon appétit!

Lena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz