poniedziałek, 6 lipca 2015

Chlebek mięsny z warzywami.









Inspirację na mięsny chlebek zaczerpnęłam ze strony kuchnialidla. Tam został przygotowany trochę inaczej, a ja postanowiłam dodać trochę od siebie. Pomysł jest zadziwiająco łatwy i szybki, a jest ciekawym rozwiązaniem na danie z mięsem mielonym. U mnie w domu używamy go naprawdę dużo, dlatego czasem brakuje mi już pomysłów. Bardzo pożywny i syty ze względu na dodane warzywa. Pycha! Jako dodatek można ugotować młode ziemniaki albo ryż.







  • Potrzebne:
-1 opakowanie mięsa mielonego (dowolne)
-1 papryka
-1 pomidor
-2 marchewki
-1 średnia cebula
-pietruszka, bazylia, szczypiorek, przyprawa do mięs, sól, pieprz
-2 jajka
-2 łyżki bułki tartej

  • Sposób przygotowania:
Mięso mielone wymieszać z warzywami i przyprawami i odstawiać w chłodne miejsce na godzinę. Po upływie czasu dodać jajko i bułkę tartą, dokładnie wymieszać . Podłużną formę wyłożyć papierem do pieczenia i przełożyć masę. Na wierzch można położyć szynkę szwarcwaldzką lub posypać obficie bazylią i pietruszką. Piec w piekarniku nagrzanym do 180 st przez ok 40 minut. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz