czwartek, 16 kwietnia 2015

Kulki serowe.







Jutro piątek. Może ktoś z was urządza przyjęcie, albo spotkanie dla przyjaciół. Zastanawiacie się co podać? Ostatnio wpadłam na prosty pomysł. Serowe kulki obtoczone w różnych dodatkach. Oczywiście każdy może wybrać swoje ulubione zioła albo przyprawy, ja wybrałam właśnie te. 










  • Sposób przygotowania;
Zbyt wiele nie trzeba tutaj wyjaśniać. Jedyne czego potrzebujemy to ser twarogowy. Kruszymy go, dodajemy odrobinę jogurtu greckiego soli i pieprzu. Następnie w miseczkach nasypujemy osobno: bazylię, świeży posiekany szczypiorek, rozkruszony i prażony słonecznik. Z sera formujemy nie za duże kulki i obtaczamy w składnikach. Wbijamy wykałaczkę, żeby lepiej się jadło. Do resztki dodałam jeszcze zioła prowansalskie i trochę chilli i również podałam. 


Bon appétit!

El


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz